Deltagandet vid Hållbarhetsveckan – utbetalning

Publicerad | Uppdaterad | i Uncategorized

För deltagande i Hållbarhetveckan i slutet av september utbetalas till föreningarna ett stöd om 250€. Totalt 11 föreningar deltog i Hållbarhetsveckan i Åboland, Väst- och Östnyland samt Österbotten med otroligt mångsidigt, trevligt och intressant program allt från aktiviteter i skogen till försäljning på loppis.

TACK alla som deltog!

Till följande föreningar utbetalas stöd om 250€ den 26.10 2022

Pargas 4H

Larsmo-Pedersöre 4H

Kimitoön 4H

Karleby 4H

Botnia 4H

Vörånejdens 4H

Korsnäs 4H

Ingå 4H

Sibbo 4H

Korsholms 4H

Raseborg 4H

Back to top of page