För deltagande i Hållbarhetveckan i slutet av september utbetalas till föreningarna ett stöd om 250€. Totalt 11 föreningar deltog i Hållbarhetsveckan i Åboland, Väst- och Östnyland samt Österbotten med otroligt mångsidigt, trevligt och intressant program allt från aktiviteter i skogen till försäljning på loppis.
TACK alla som deltog!
Till följande föreningar utbetalas stöd om 250€ den 26.10 2022
Pargas 4H
Larsmo-Pedersöre 4H
Kimitoön 4H
Karleby 4H
Botnia 4H
Vörånejdens 4H
Korsnäs 4H
Ingå 4H
Sibbo 4H
Korsholms 4H
Raseborg 4H
