Engångsersättning till anställda
I samband med utbetalningen av maj månads lön utbetalas en engångsersättning om 400€ till anställda i 4H-föreningen. De som är anställda på deltid får en engångsersättning motsvarande arbetstids% av 400€ (ex. en anställd på 60% får en engångsersättning om 240€)
